کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317535 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تماس صوتی و تصویری بالأخره به نسخه دسکتاپی واتس اپ آمد

به گزارش سافت گذر، واتس اپ بالأخره ویژگی برقراری تماس صوتی و تصویری را به نسخه دسکتاپی خود آورد. این قابلیت که از مدتی پیش در حال آزمایش شدن بود، حالا به دست تمامی کاربران دسکتاپی این شبکه اجتماعی رسیده است.

واتس اپ واتس اپ دسکتاپی WhatsApp شبکه اجتماعی

واتس اپ این ویژگی را در یک پست وبلاگی معرفی کرد و یادآور شد که مدت زمان برقراری تماس در این شبکه اجتماعی بیشتر و طولانی تر شده است. جالب آنکه در تعطیلات اول سال جاری میلادی، رکورد برقراری 1.4 میلیارد تماس صوتی و تصویری به ثبت رسید. واتس اپ اعلام می دارد که تماس های ویدیویی او هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی نمایش داده می شوند و سایز پنجره آنها قابل تنظیم است و با توجه به اینکه همیشه بر روی سایر برنامه ها قرار می گیرد، هیچ گاه تصویر طرف مقابل ناپدید نخواهد شد. واتس اپ در حال عرضه این ویژگی برای نسخه دسکتاپی بوده و با طی کردن مراحل زیر می توانید از آن استفاده کنید:

 

•    واتس اپ دسکتاپی را اجرا و یکی از مخاطبان را انتخاب کنید
•    روی آیکون برقراری تماس صوتی یا تصویری کلیک کنید. اگر این گزینه را نمی بینید، باید جدیدترین نسخه واتس اپ را دانلود و نصب نمایید

هنگام برقراری تماس، می توانید روی آیکون دوربین کلیک کنید تا تماس صوتی به تماس تصویری تبدیل شود. در نهایت، زمانی که طرف مقابل درخواست شما را قبول کرد، تماس تصویری برقرار خواهد شد. نسخه دسکتاپی واتس اپ همچنین، دکمه تأیید یا رد کردن یک تماس دارد.

درست مانند گوشی ها، نسخه دسکتاپی واتس اپ هم از شیوه رمزگذاری سرتاسری بهره می برد. لازم به ذکر است که ویژگی برقراری تماس در این شبکه اجتماعی در نسخه های 64 بیتی ویندوز 10 ورژن 1903 یا جدیدتر و macOS 10.13 یا جدیدتر پشتیبانی می شود. متأسفانه فعلاً امکان برقراری تماس گروهی در واتس اپ دسکتاپی فراهم نشده ولی به زودی قرار است این قابلیت به این نرم افزار بیاید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48642 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/16 تعداد مشاهده: 2550
سافت گذر